Masterclass Purpose Marketing

Wist u dat bedrijven die Purpose in hun marketing toepassen, gemiddeld 133% beter presteren dan de markt? Honderddrieendertig. Daarnaast laten deze bedrijven betere resultaten zien op belangrijke marketing KPI’s zoals Purchase Intent en Advocacy: deze zijn twee keer zo goed als bedrijven die geen duidelijke purpose hebben. (Meaningful Brands onderzoek van Havas).

Masterclass Purpose Marketing
Masterclass Purpose Marketing

Met Purpose bedoelen we een sterke wil om bij te dragen aan de maatschappij en tegelijk geld te verdienen. Dat spreekt klanten duidelijk aan. Daar houdt het overigens niet op. Het zorgt ook voor medewerkers die veel gelukkiger zijn in hun werk en dat je veel aantrekkelijker bent voor nieuw talent. Laat de Beursvloer nou een uitstekend platform zijn om inhoud te geven aan je Purpose. Maar dan moet je er wel eerst één hebben.

Inhoud Masterclass

In samenwerking met EF2 Doeltreffende communicatie organiseert Samen voor Veenendaal op 17 en 31 januari een masterclass Purpose Marketing. Vanuit de gedachte ’people don’t buy what you do, but why you do it’ gaan we op zoek naar de verbinding tussen de identiteit van je bedrijf en de beleving van jouw merk door je klanten. We maken vervolgens een praktische vertaling naar hoe je dit kunt beïnvloeden en versterken, onder andere door te kijken naar de betekenis -de purpose- die jouw bedrijf als toegevoegde waarde biedt en die aansluit bij drijfveren van je klanten en publiek.
De Masterclasses worden mede mogelijk gemaakt door Detron en Vonk360.

Na de masterclass heb je globaal inzicht in:

– wat het merkkarakter van jouw bedrijf is
– hoe je de koppeling maakt tussen de identiteit van je bedrijf, je missie en de buitenwereld waaraan je een zinvolle bijdrage kunt leveren
– hoe je zelf, jouw klanten en je relaties dit gaan ervaren
– hoe je jouw Purpose vertaalt naar lokale, uitvoerbare schaal
– hoe je als je naar de Beursvloer gaat de juiste partner en match kiest

Wie doen mee?

Op 17 januari deden mee:
Jeroen de Jong, Dishman Netherlands
Bert Masselink, Koninklijke Ginkel Groep
Josine Vernooij, Rabobank Vallei en Rijn
Marianne Andes, Rabobank Vallei en Rijn
Johan de Man, Bouman Kantoor Totaal
Pieter Beeke , Bouman Kantoor Totaal
Joni Koudijs, Speyk Nieuwerwetse ICT
Linda Lex, Your partner in personal development
Nel van Vessem, Communicatiebureau van Vessem
Henny v.d. Berk, Body2Mind
Steven Donselaar, Autohopper Nederland
Renske Bor, Jubel!
Erik de Wilde, Prodifo Reclamefotografie
Gertjan van der Kaaden, IW4
Kimberley van Rossum, Van Veen Advocaten
Ronnie van Iwaarden, Fit20Veenendaal
René Keulers, Sportcafé de Duck
Gert Henken, Quainfra
Jeroen van Mourik, PakketPlus
Jeroen Schoonderbeek, PakketPlus
Aldert van der Kooij, Van der Kooij Clean Technologies
Esther van Elst, Bokhorst en van der Elst Advocaten
Eduard Bokhorst, Bokhorst en van der Elst Advocaten

Wie doen mee?

Op 31 januari:
Robert de Vries, Diligence
Gaby Jansen, Een hoofd Vol Creativiteit
Bianca van den Boom, Een hoofd Vol Creativiteit
Lieke van Leijenhorst, Catering Groep Nederland
Antoinette ter Haar, Geldig
Lieke ten Buuren, Vanbinnenuit
Elbert Top, Vanbinnenuit
Dick van der Maas, DeMaes Cateringservice
Erik de Wilde, Prodifo Reclamefotografie
Dick Tool, CFO Capabel
Koen Olders, Passies Internationale Verhuizingen
Maurice Willemsen, Passies Internationale Verhuizingen
Karin Moesbergen, Huibers & Jarring Architecten
Johan Huibers, Huibers & Jarring Architecten
Maikel van Wiggen, Prins Verpakkingstechniek
Erik van Ginkel, SHV Veenendaal
Fius van Laar, Salescultuur
Michel Heikamp, MyCards.nl
Adil Akoulal, MyCards.nl
Ton Veldhuizen, Ilomarjo Coaching en Advies
Antoinette Broens, 2 Double You
Huib van Look, Oxiona
Roger Nowacki, ArteA Grafmonumenten
Petra Wubs, Humore
Bert Dekker, Dekker Services
Annette Wolters, Advocatenkantoor Wolters
Agnes Colijn, Impact Mens- en Organisatieontwikkeling
Cees Gouw, Christelijk Lyceum Veenendaal
Emanuel Blokker, Christelijk Lyceum Veenendaal

Aanmelden

Is helaas niet meer mogelijk, beide workshops zitten helemaal vol. Toch interesse? Mail ons, wie weet herhalen we de Masterclass.

Impressie van de Masterclass op 17 januari

Masterclass Purpose Marketing

Start typing and press Enter to search

workshop
X